Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Mia - 17 maj 2010 22:37

JAG FUCKING ORKAR INTE MED DET HÄR HELVETESSKITET LÄNGRE!

Det räcker nu, det fucking räcker. Jag orkar inte. Jag orkar inte. Jag fucking orkar inte. 























Av Mia - 17 maj 2010 09:54

Jag tror det är med vänner, som med kärlek, att "bränt barn skyr elden". 

Ni talar om vänskap, jag stänger min dörr

Jag har länge trott att jag inte behövde någon, att alla vänder ryggen till någon gång, och man klarar sej med "bekanta" och "kompisar". Har inte vågat släppa in någon på livet, folk fick inte komma för nära...

Men även jag har funnit änglar. De är varken stalkers eller skithögar, jag tror inte mina ögon. 

Igår ringde Karro för att hon kände på sej att det inte var så bra här borta. Bekräftat när jag grät som en unge i luren när hon svarade. 



Det här förvirrade känsloschemat få gärna lov att lägga ner sitt projekt nu. Jag hatar att inte veta vad nästa minut kommer bjuda på. Just nu är jag kär i livet, förvaltningen ska ringa den här veckan och lova mej lägenhet, jag ska övningsköra två gånger, och snart få tid för uppkörning. 

Å andra sidan finns det fullt av mörka orosmoln också, och jag antar att tårarna kommer fortsätta att vara vardag. 



Peppar Krunis - Dålig på vardag. Kärlek som fan. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards