Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Mia - 4 februari 2011 23:15


Nu är jag grymt trött. Efter en jävla massa tramsande med Perlan och trötthets-skrattanfall, så gick jag hem till mammi och pappi. Pappa hade resfeber. Han som rest så mycket i sitt liv, sikken knäppis! 

Egentligen borde jag diska, och jag resonerar som så, att om mina grannar kan festa så det dunkar i väggarna, så kan jag nog spola vatten i kranen också. Jag ska börja göra det lite oftare om vardagsnätterna. 

Dessvärre orkar jag inte det just nu, utan jag ska gå och lägga mej och sova. För imorgon är det lördag, och nämnde jag att det kommer bli awesome? 

Av Mia - 4 februari 2011 17:09


Jag och Jeanette gick till coop för att shoppa dricka till imorrn. En box vin och tre cider sammanlagt. Oooja vi är riktigt i gasen, heeeh. Kände att vi riktigt bunkrade upp. 

Vi gick och kollade på kläder och skor, hittade SNYGGASTE stövlarna i hela världen, som inte fanns i min storlek och då ville jag gråta. Sen lurade Jeanette mej att klockan var en timme mer än den var, så jag skyndade mej hem som fan, och så va den inte det. :PP:P:PPP (jag hade glömt mobilen hemma) 

Nu har jag satt igång med lite städning, Perlan kommer förbi om en stund, men han är sölig som vanligt. Sen ska jag hem till mamma och pappa och vinka av dem eftersom de åker till Italien imorgon. När jag kommit hem igen ska jag städa jäärneet, eftersom vi lär vara här imorgon kväll och singstara oss. Och jag hinner nog inte imorgon eftersom jag har dressyrlektion, sen ska Loppan lämnas hos Hannes, och det lär ta ett par timmar, och ska jag ditten och så ska jag datten, och duscha och fixa håret och AAAAH ja ... 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards