Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Mia - 6 februari 2011 16:59


Visst gillar jag plusgrader, men leriga hagar får man för sina synder. Särskilt som Titan är uppseendeväckande duktig på att smeta in lera i hela ansiktet och öronen, och sen inte vill att man borstar där. 

Har stått och gnott på honom länge idag i alla fall, och han verkade tycka det var rätt mysigt ändå. Manen är ryckt också till och med.  


Tjugo i sex går min buss hem till Hannes, han har passat Poppi sen igår. Vi ska se nån dålig film och käka pizza. En gång delade vi på tre pizzor. Då drack jag en liter chokladmjölk till också. Jag antar att det slutar på två dagars kaloriintag. Man får vara äcklig ibland. Hannes plockar fram min äckliga sida. Nä, jag är rätt bra på att ta fram den själv också faktiskt. 


Bara helt apropå så undrar jag vart mitt bibliotekskort har tagit vägen. Det är borta. 

Av Mia - 6 februari 2011 13:14


Jeanette och Annica kom hit igår och drack viin och sjöng singstar. Sen drog vi till KB. Kul va det. 

Idag är jag trött. Får städa efter gårdagen, öppna alla fönster och vädra ut bakfyllan medan jag är i stallet. Blir McDonalds på vägen dit.

Borde inte ha haft den där smskonversationen inatt. Inbjuder till ångest idag. But what to do? 




  

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards