Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Mia - 12 februari 2011 22:26


Grymt dålig dag, rent humörmässigt. Har fått utbrott på utbrott, varit sur och grinig i största allmänhet. Hannes har fått stå ut med mej, stackarn. 


Känner mej bara så jävla besviken på det mesta. Jag vet ju också vad det beror på den här gången, men måste jag verkigen få en massa extra att göra just idag, måste min lillebror vara så ofattbart efterbliven just idag? Måste verkligen Sanna Nielsen gå vidare i Melodifestivalen igen när hennes låt suger? Jag fattar inte varför folk ska vara så jävla efterblivna i största allmänhet. 


Jag tycker inte om att vara arg, slänger alltid ur mej onödiga kommentarer. 

Får väl sova så det kan bli ny dag imorgon. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards