Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Mia - 13 februari 2011 23:32


Ikväll knarkas det The Killers - Mr. Brightside

Saknar inte alls lite sällskap, trivs så jävla bra med att vakna ensam i en kall lägenhet vareviga morgon. 


Linda Bentzing - Jag ljuger så bra 

så äckligt jävla HOR-SANT!! Fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck.



And I just can't look, it's killing me

and taking control 


Jealousy, turning saints into the sea

swimming through sick lullabies

choking on your alibies



Så jävla äckligt fucked up. Fattar inte varför jag ska envisas så jäävla mycket, det blir inte bättre bara för att jag tror att jag har lite koll. TROR att det kanske hjälper om jag vet NÅGOT litet bara men FUCKING NEJ!! 

Det är så äckligt. Det är så jävla äckligt att det är så kallt här hemma, att jag måste sitta med Guns n' Roses-filten i soffan för att jag är så jävla ensam.

Man blir inte snyggare bara för att man är lite blondare heller.

Man får inte mindre ångest för att man har nya kläder.

Man känner sej faktiskt inte mindre ensam för att man har en hund i sängen. 

Man är inte mindre emo bara för att man har vänner att prata med. 

Man bara hatar sej själv ännu mer, och det spelar ingen roll hur mycket man än vet att man gjorde rätt, när man ändå HATAR att allt är så jävla äckligt meningslöst kvällar som denna. Man kan inte både äta kakan och ha den kvar. 



Men till helgen. Till helgen ska jag vara pepp, bra, snygg och helt jävla awesome. Hur mycket jag än fryser, så ska jag ha min skinnjacka. Man kan om man vill. 

Problemet ikväll är bara att jag helt enkelt inte vill tillräckligt mycket. Men till helgen ... till helgen vill jag.

Av Mia - 13 februari 2011 21:10


Anledningen till mitt snea humör är gissningsvis att det börjar bli lite för mycket. Får chilla. 

Just nu håller jag på att ladda ner nåt onlinespel som Perlan tyckte att jag skulle börja spela. Maestia. 

Ska fixa lokallicens så att jag och Titan faktiskt måste vara med och tävla. Det är ju trevligt att ha mål. 


Tvätt och städ imorrn, hoppas jag kan må lite bättre sen. Ledig på onsdag, behöver nog den chillen. Sjukt omotiverad till allting. Det mesta känns blurr. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards