Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Mia - 23 februari 2011 23:05


Hej. Jag heter Mia. Jag har inga bra djupa tallrikar hemma, så jag äter i skrivande stund soppa ur en plastburk. En soppa som jag är mäkta stolt över, då jag lagar mat absolut max en gång i veckan. 

 Min bästa vän heter Annica. I år ska vi måla påskägg. Annars brukar vi mest drick vin eller kaffe. Det finns dock rum för undantag, och det är inte helt ovanligt att vi faktiskt dricker öl och te också. Ni hittar oss på scenen på KB ganska ofta. 

 Idag har jag varit på mitt jobb. Jag, min kollega och vår praktikant torkade upp en jättehög av uppspydd hundbajs. Ja, det var precis så äckligt som det låter. 

 När jag kom hem från jobbet beställde jag en HTC Desire. Jag har med andra ord dragits in i smartphone-hysterin tidigare än jag trodde. Det här innebär att jag nu har tre aktiva mobilabonnemang. Man kan ju tycka att det verkar lite onödigt. Det är det också. 


En sak i detta inlägget var på låtsas. Allt annat var på riktigt. 



...och nej, jag har inget liv.

Av Mia - 23 februari 2011 00:38


Såg nyss början på "Den Hemlige Miljonären", som spelades in i Sofielund ... och jag är ... otroligt tacksam att Lito var så tjatig om att jag absolut inte fick gå igenom det området ensam när det var mörkt - och att jag faktiskt lyssnade på honom. Att jag faktiskt gått där alls, när jag skulle hämta paket t ex, gör mej i det närmaste illamående. Yikes, är det konstigt att man blir fucking mörkrädd? Jävla idioter! 


Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards