Alla inlägg den 1 april 2011

Av Mia - 1 april 2011 18:20


Aarhg vad jag blev blåst idag. Min kära pojkvän sa de precis rätta sakerna för att jag skulle tända på alla cylindrar och bli riktigt förbannad på honom. Jag anade från början att det var ett aprilskämt, men när jag påstod det så nekade han, och bara fortsatte. Lät mej brusa upp ordentligt innan han släppte pokerfejset. Jävla människa alltså .... 

Av Mia - 1 april 2011 14:29


Hahaha älskar när telefonförsäljare ringer och de upptäcker att man redan har något som är grymt mycket billigare än det de försöker sälja. Det ringde från comhem nu, jättetrevlig snubbe, och frågade om jag ville ha fler tv-kanaler. Förklarade att jag aldrig tittar på tv. 


"Okej, du har ju bredband hos oss också, och det funkar som det ska?"
Jaa, inga problem alls.  

"Men du har hemtelefoni hos ett annat bolag? Bor du själv?"

Nej jag har ingen hemtelefon alls. Jag bor själv.

"Så då ringer du från mobilen? Hur många hundralappar ringer du för i månaden?"

Jag har 1000 fria minuter & 1000 fria sms, och det kostar mej 169:- i månaden. 

"Jaha ... oj! Det var ju billigt..." (Här började han låta lite uppgiven) "och du har bredband large, 25Mbit .. och du bor själv, så det är ju en bra hastighet, det tycker jag också... annars finns det ju 100Mbit också men det känns kanske lite .... overkill. Ja, då verkar det som att du är rätt nöjd då?"



Ägd....

Av Mia - 1 april 2011 07:21


Tiggde en cigg av Annika när vi kom tillbaka från hundpromenaden igår kväll. Jag hade egentligen tänkt lägga mej tidigt, men vi tog en kopp kaffe också, såg slutet på Mumien 3, och sen började vi prata om chinchillor. Började titta på hundraser på google, och sen gick vi in på blocket för att kolla på hästar till ridskolan.


Man kan ju alltid tänka sej någon till sej själv. Bland annat en supersöt svartskäck med maxad bläs, ett dressyrämne. Även en fin Trofé-avkomma på åtta år, som jag också gärna hade tittat på om jag inte hade haft en redan. Jag har alltid sagt att jag absolut inte vill ha en till sån med tanke på hur min har varit, men å andra sidan sa jag också att jag inte skulle köpa häst från början..

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards