Alla inlägg den 6 april 2011

Av Mia - 6 april 2011 22:11


Trött och frusen, äter vindruvor och målar naglar. Kaoset i min lägenhet matchar hur det känns i huvet atm. 

Planterade yucca-skotten men det blev helt snett, så jag tog bort det ena. Blev nog bättre med bara ett. Fick en grymt ful självvattnande kruka av pappa. Den hade aldrig använts, för mamma tyckte den var för ful. Men det är ändå bara en övergång till den har vuxit till sej och jag kan skaffa en större, snyggare kruka till den. 


Ett I-landsproblem är att det är så svårt att måla naglarna på högerhanden. 


Poppi är om möjligt ännu tröttare än jag, hon har gått i däck fullständigt i soffan. 


Av Mia - 6 april 2011 08:03


Skitmåendet sitter där det sitter. Hade väl tänkt att jag skulle må bättre idag, men å andra sidan har jag knappt sovit, utan drömt mardrömmar om zombies. Kul ellår? 


Vaknade av mej själv långt innan klockan ringde och om en stund ska jag hämta bilen och köra(!) till jobb. 

Det är min pastisdag, vilket syns på vädret - det brukar bara regna på mina pastisdagar. Men idag har jag bil så screw you, karma!!! Ska köra den lilla skitbiten till pastis. Och så ska jag ta med dej med Michaela eller Jackie så jag slipper gå ur bilen och betala. 


Ska bli fett kul att träffa Jackie igen, lite otippat att det kulle bli just på jobb. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards