Alla inlägg den 11 april 2011

Av Mia - 11 april 2011 15:08


Såg nyss att jag helt random fått in 500 spänn på min konto. Kan det vara från farmor som grattis till körkortet? För det känns lite för mitt i månaden för att det skulle vara något annat? Tack i så fall. Eller ja, tack ändå. 

Av Mia - 11 april 2011 15:00


Idag har jag tränat program tillsammans med Titan. Han fick gå brevid, för jag orkade inte rida, han körde slut på mej i paddocken igår. Passade på att träna lite inkall med honom också, och det kan man ju lätt gissa sej till hur det gick: - sådär. 


Hämtade hem laptopen från stallet till Annika och tog en cigg på hennes balkong, sen tittade vi lite på Phineas & Ferb på DisneyChannel medan hon gjorde startlistorna till på söndag. Så nu vet jag snart ungefär vilken tid jag rider. 


Har duschat nu, hade visst inte tvättat håret på typ en vecka .. ojsan! Nu ska jag hem till Annica. Vi skulle druckit kaffe, men det verkar som att hon inte har någon kaffekokare, så det får bli te istället... 


Sen in till Malmö och äta romantisk middag på Donk med Lito.. Som det kan bli! 

Av Mia - 11 april 2011 10:05


Blev väckt av någon som ringde gällande min "bete sökes"-annons. Det är andra inom loppet av en vecka som ringer, och nu trodde jag faktiskt att jag tagit bort den dessutom? Det är ju visserligen trevligt, med tanke på att den lades ut för över en månad sen och ingen har hört av sej, så jag glömde nästan bort att den fanns.

Men nu har vi ett bete som verkar bra, så vi kör vi på det. Tack i alla fall. 


Jag är jättetrött och borde ta och cykla till stallet. Har ingen frukost hemma, så jag får väl klara mej utan. 


En halvtimme sen jag började skriva det här inlägget utan att det blitt färdigt, så nu drar jag PoKhaj.

Kaffe hos Annica sen och ge Dio en puss eller två. 

Av Mia - 11 april 2011 00:23


Nån stans känner jag att folk kan tycka om mej, eftersom de inte vet hur jag är innerst inne. 


Å andra sidan tror jag att mitt gull till pojkvän känner mej bättre än jag tror att han gör. Han vet om sidor hos mej som jag ansträngt mej hårt för att dölja. 


Slut på filosoferandet för ikväll. Jag analyserar för mycket. 

Av Mia - 11 april 2011 00:13

Jag är riktigt bra på att lida i tysthet. 
T ex så har jag emellanåt grymma ägandekomplex. Det visste ingen. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards