Alla inlägg den 23 april 2011

Av Mia - 23 april 2011 20:48


Aaah problem med kläder som vanligt .. heeeeeh!!! wtf :( 

får kanske ändå bli klänningen som jag haft idag, den jag hade på julfesten sist .. som om nån vet det, utom de 3 av mina kolleger som var där?? 

Dessutom är mitt hår plattare än fan, fattar inte vad som har hänt? 

Sa till folket att komma vid nio, vilket innebär att vi räknar med att Malin kommer lite innan tio. Annica borde nog va på G snart iaf. (Eller inte, klockan är nu 20:57 och hon uppdaterade nyss sin facebookstatus och har tydligen inte heller hittat nåt att ha på sej xD)

Av Mia - 23 april 2011 17:51


Så var det äntligen påsk! Ska ut med Annica och Malin ikväll - KB haha. Nog ett par pers till, förfest hos mej och så. Får väl dammsuga lite innan dess.


Red ut på Tinas lilla häst imorse. Han är hur kul - och stark!! - som helst. Och duktig. Titan är lite halt, så han får vila ett par dagar.


Cyklade bort och tog en cigg med Perlan innan det var dags för påskmiddag hos mami och papi. Här är vi nu. Ingen vann på triss som vanligt. Så det blev trist istället.


Nu var det fetto längesen jag var ute, känns det som. Haft fullt upp och varit fattig som ett helvete.

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards