Alla inlägg den 19 april 2011

Av Mia - 19 april 2011 11:04


Det här blir nog en bra dag! Ska upp till stallet nu och rida ut en sväng i det underbara vädret!! Mormor kommer dit, med mitt kusinbarn också, han är bara goast. Han ville så gärna komma upp och hälsa på mej där. 


Sen när jag kommer hem, så ska jag hem till Annica och måla ägg och äta sill! Jaaa! Så mysigt. Så får Loppan och Dio leka. Jättekul för dom. 


Loppan sitter i sängen och stör sej på gamlingarna som står på balkongen mitt emot. De får inte stå där! Sa till henne att sluta tramsa, och då tittade hon skitsurt på mej, knorrade som fan och la sej ner istället.


Det kliar sinnesstört mycket i min näsa. Argh! Så måste jag köpa cigg också. Blivit för många denna helgen. Ouch! Det är nu när man sitter ute i solen när man är i stallet, och liksom inte kommer därifrån.

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards