Alla inlägg den 7 april 2011

Av Mia - 7 april 2011 23:05


Nu blir det säng. Kärlek till säng.

Har ätit en halv kladdkaka och känner mej tjock. Och törstig.

Vätskebristen säger hallå hallå igen. Lite för ofta faktiskt. 


Tidigt upp, hämta bilen och köra till jobb. Jobba fem timmar, köra och hämta hjärtis, åka och handla på nån ny mysko affär, hem och hjälpas åt att städa här hemma, vilket jag skulle ha gjort ikväll men inte orkade. (har iaf diskat) Sen fredagsmys. Så kanske jag kan bli lite mindre opepp. 


Yesbox, säng it is!


Drygt en vecka kvar till dressyrtävling, kanske dags att börja plugga program? 

Av Mia - 7 april 2011 21:27


Det var inte bättre igår. Det är inte heller bättre idag. 


Var iaf på fältet med Karro i typ en halvtimme, körde henne hem till staffanstorp sen. 


De måste verkligen ha slut på programidéer på tv nu alltså. "Plastikturisterna", "Speeders" och "SOS International" är exempel på program som jag inte ens skulle titta på om allt slutat funka utom tv'n och det var det enda som fanns att se. Då hade jag hellre suttit och spelat luffarshack med mej själv. Det är liksom inte ens lite intressant. Jag som tyckte att det gått över gränsen med Ullared...... 


Läget är inte stabilt. Haha. Fuck. 


Sov en timme i eftermiddags, stack till stallet och hjälpte till med vuxennybörjargruppen, som alltid är helt awesome. 

Jag är fortfarande tröttare än fan, har inte riktigt fått gjort allt jag skulle men jag orkar inte, jag orkar verkligen inte. Ska ut med Annika och hundarna klockan tio, sen ska jag sova. Är så äckligt trött av ingen anledning. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards