Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Mia - 5 augusti 2011 16:00


Ringde Burlövs Bostäder innan för att få något hum om hur jag ligger till. Tydligen ligger jag rätt långt ner på kölistan. DAMN!! Ingen lägenhet för mej inte. 

Tänker dock sätta upp annonser om önskat lägenhetsbyte. Tvåa på lundavägen bytes mot etta på korn- eller rapsvägen. Det är dessutom ett bra byte för den som har ettan. En något större lägenhet för 600 spänn mindre i månaden! Ingen uppsägningstid heller när man gör direktbyte. Hur bra som helst jue. 

Hoppas bara någon nappar. 

Av Mia - 5 augusti 2011 15:49


Skulle åkt och tittat på rallylydnad imorgon förmiddag, men det får läggas åt sidan till förmån för min halta häst. Skulle rida med Sanna idag, och Titan var cepe-halt på ena frambenet när vi gick upp. Så nu står han i box över natten. Stackars liten, alldeles ensam i en utebox, utan sina kompisar med jätteont i benet :( syns inget på det heller, men där e lite värme uppe vid armbågen. Hoppas på att det är en sträckning. 


Nu ska jag och Loppan ut och plocka jord, så vi kan så havre till Samaya. Hade tänkt gå till net-on-net och köpa batterier också, behöver både AA, AAA och C, men egentligen inte förrän på måndag så det kan vänta. Kan ju köra förbi imorgon när vi varit i Dalby. 


Jag har sagt det förr - det värsta med att beställa saker på internet är att man måste vänta på att de ska komma. Har beställt två påsar svartöga-frön, och så allt det där från coolstuff. Automatisk matskål, rengörings-slime, en present till Ariel och en present till Tina... och så måste man vänta!



Av Mia - 5 augusti 2011 00:02


Hur många gånger har man inte varit tvungen att låta bli att spontan-sova-över hos någon pga av katten behöver matas? 

För oss vars katter inte har fri tillgång, är ju detta en superb lösning! Säkrsilto m man jobbar långa pass och udda tider. Kolla bara. Ska lätt införskaffas!


http://www.coolstuff.se/Automatisk_Matskal



(Nej, jag kommer självklart inte lämna katten vind för våg bara för detta.)

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards