Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Mia - 24 augusti 2011 22:05


Du som alltid följt mej hem, nykter eller alldeles för full <3

Av Mia - 24 augusti 2011 10:32


Kände peppen imorse. Mia hade sett en lapp på kornvägen om någon som ville byta en etta mot en tvåa eller trea. När jag kom fram var lappen borta, och inombords hörde jag ljudet av krossat glas, eller var det ett hjärta som föll och gick sönder?

Jag vet att det inte är min sista chans, men det kändes så just i det ögonblicket, och nu efter att desperat letat på eniro efter nummer till personerna i den trappan, på den våningen och bara hittat ett - där det inte är något svar - så känner jag modet sjunka till botten och lägre. Provar ikväll igen, och sätter upp nya lappar på netto. 

Jag kommer orka hålla på tills jag stupar i detta. 


Veronica Maggio – Sju sorger går på repeat och om en stund ska jag köra till stan för att påbörja mina ärenden. 

Hur kan musten gå ur en bara så? Jag är nog skuld till allt som händer här..

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards