Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Mia - 8 augusti 2011 09:36


Mitt stora hjärta var mycket bättre i benet igår! <3 <3 Det som i fredags var nära blockhälta, var igår bara en markering. Superglad matte. I o m denna drastiska förbättring så känns det inte längre som att det skulle vara en hovböld, utan snarare en sträckning, som jag trodde från första början. La ett våtvarmt omslag ändå för säkerhets skull. Hade aldrig gjort det förr heller, så tyckte det kunde vara bra att öva till nästa gång (som förhoppningsvis aldrig blir). Är ändå sjukt nöjd.   

 


Så fort jag fått avi på min beställning från coolstuff.se, så ska jag köra till net-on-net och köpa batterier, sen till coop och hämta ut paketet. Vidare till stallet efter det och dricka kaffe (om det bjuds), hämta min sadel och köra iväg den till hästsportsadelmakaren för stoppning.

Efter det, ut till Dalby och be hela vägen dit för att han inte är mer halt idag igen. Utan kanske helt bra t o m?  Hade varit skönt om han kunde gå ute de tre sista veckorna nu. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards