Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Mia - 26 augusti 2011 18:03


Det är svårt med vin som smakar saft men ändå är hyfsat starkt. Dricker mitt andra glas medan tredje laget nagellack torkar, och lagren mascara kommer bli sammanlagt, minst, lika många. För en gångs skull vet jag vad jag ska ha på mej (vågen!!) och jag peppar Maskinen som fan. Har ingen brådska direkt, men vill börja platta håret snart, så allt kan bli klart, så jag kan lämna Poppi hos mamma. Ikväll blir det nog dåligt med plats på bussen - men det är ändå aldrig så många som ska till ändhållsplats. 

Förfest i mitt gamla hem ikväll. Maskinenpå storget, sen The Ark med Isabel och Veronica. Drar vidare till sista minuterna av Den Svenska Björnstammen sen och möter upp mitt hook ;) 

Plattång på! Nu kör vi. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards