Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Mia - 1 juni 2011 23:41


Så SKÖNT! Gymmat med Annica ikväll, vi va suuperduktiga sen powerwalkade vi också! Gött, nu ska jag blir lite fit. Kul med pepp. Yay!


Imorgon ska vi shoppa inför fredagens 80-talsfest, och sen ska vi gymma igen på söndag. Mycket Annica i mitt liv atm, love it. <3 <3 Bästa tjejen!


Trött som en apa nu(?) så jag ska sova. Skajpat med Perlan en stund, men när han började svara helt random på saker jag sa, insåg jag att han absolut inte lyssnade längre över huvud taget. Och han kallar MEJ mupp? 



Härligt att kunna må såhär pass bra i huvet trots att jag har jobbat heldag. Finemang!

Av Mia - 1 juni 2011 00:53


Skulle sovit, men fastnade helt i att göra en fotobok på snapfish. Ska skicka den till farmor när hon fyller år, så den mååste bli färdig imorgon annars kommer den inte fram i tid. Särskilt inte som min onaturligt nyfikna mamma måste få hem den och titta först, för att vi sen ska skicka den vidare. 


Skulle vara helt satsig och gymma med Annica ikväll, men så gick vi först vilse i källaren till två hus, sen verkade det vara folk i båda gymmen så vi sket i det och gick upp och drack kaffe istället. Också bra!! Bokade typ allting tills imorgon, så peppning på det. 


Imorgon ska jag KÖRA till jobb igen, efter att ha tagit bussen i en månad eftersom jag förstörde mamma och pappas bil. Ojsan. "Den mänskliga faktorn", kallas det - men nu är den tillbaka från verkstaden och är redo att brummas runt i igen. 


Kul planer denna månaden är bl a: 

  • Shoppa med Hannes (?)
  • 80-talsfest på fredag
  • Passa Hunter (en hund, hööh) lördag/söndag
  • Festa med Jenny 
  • Gå på student
  • Morfars kalas, då AnnSofie ska bleka mitt hår (har jag bestämt). 
  • Börja gymma (hånskrattar lite åt mej själv när jag tänker på det)
  • Tivoli med jobb
En dag ska jag få tummarna loss och lägga in bilder från min mobil. 
Nu ska jag sova. Bet'ar med mej själv om hur mycket mardrömmar jag kommer ha. Tjolahopp! 
(whaaaaat??)

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards