Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Mia - 2 juni 2011 13:36


Jag skulle ju sola, men har inte kommit iväg än. Kan inte bestämma mej om för om det är för kallt, eller om jag ens orkar gå dit. Borde verkligen, jag kan inte se hur som en albinomänniska resten av sommaren. Om jag går dit får jag dessutom lite effekt av mina snygg-rumpa-skor. 

Ser genom mitt fönster en tjej i klänning som väntar på bussen. Hon ser ut att frysa. Är det värt det? Hon borde ha tagit på sej en tunn tröja. Det blåser ju kallt, och när man ligger i trädgården så är det ju i alla fall lä.. Jag kommer å andra sidan bara hinna sola i två timmar. Men två timmar är ju bättre än inget, väl? 



Imorgon ska vi iaf 80-tala! Dessvärre kan jag inte följa med till KB eftersom Hunter kommer hem till mej klockan nio på lördag morgon. Här är delar av min outfit iaf, jag sticker hem till Annica tidigt så vi kan fixa oss som fan. 

 


Köpte skor idag också, de här pärlorna. 310 kronors rabatt, fick dem för 89 spänn. Yay! Nu ska jag bara komma mej för att använda dem också ....  

 

Av Mia - 2 juni 2011 13:23


Hittade denna i Sofias blogg


När jag var nitton...


Lyssnade jag på:  Allt från Kent till Snorting Maradonas. 
Mitt favoritradioprogram var: Radio fanns inte i mitt liv. 
Jag gick upp varje morgon klockan: Aldrig före elva. 
Och klädde mig i: Så mycket nitar, att jag inte behövde styrketräna. Min garderob var en uppsjö av svart och rött. 
Till frukost åt jag: Aldrig någonting. 
Till skolan åkte jag: Tåg, de få gånger i månaden jag behagade ta mej dit. 
Mina favoritämnen var: Engelska, och det var väl egentligen det enda jag faktiskt ansträngde mej för. 
Mina värsta ämnen var: Dem jag struntade i, bl a arbetsmiljö & säkerhet och projekt & företagande. 
Mina bästisar hette: Paniken och vanvettet. (mina två bästa mänskliga kompisar var nog Malmiz och Moia)
Jag var kär i: Lito.
Efter skolan: Festade jag som ett svin, på mölle eller stapel, med lika vrickade människor som jag själv. 
Mina favorit tv-program var: Avatar och Pokémon
Mest av allt mådde jag: Käpprätt åt fucking helvete, och även om det var bättre än när jag var sjutton, så vill jag aldrig någonsin mer må i närheten av så dåligt.  

Av Mia - 2 juni 2011 10:06


 Lite träningsvärk börjar allt krypa fram, men inte på långt när så mycket som jag trodde. Nu är det iofs bara 12 timmar sen, så det har kanske inte hunnit riktigt? 

Snart coop med Annica, sen ska jag sola innan det är dags att dra till stallet. Yesbox!


Mår hyfsat bra idag också, det kanske håller på att vända? 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards