Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Mia - 30 juni 2011 23:17


Hur blev det såhär då? Varför ... åh nej jag orkar inte ens älta det mer. Gör det ändå i mitt huvud varje dag.  


AAARGH!!!!! 


Hur VET man? Är det så att man bara VET? För i så fall vet inte jag. Och då är inte lönt heller, även om jag saknar och längtar..?

Av Mia - 30 juni 2011 18:37


Nu har jag planerat morgondagens hööks-shopping på deras hemsida. Om jag köper allt jag har tänkt, så kommer jag åka därifrån med fem stämplar i mitt stämpelkort. Ojsan hoppsan! 

Om man skulle gå till Netto med hundis? Eller stoppa i tandskenorna och sitta på röven i två timmar? Jag klarar mej nog utan netto ... 

Av Mia - 30 juni 2011 16:57


Klassikern: skulle ta en powernap på tjugo minuter, och vaknar fyra timmar senare. Hejdå fina dag, synd att jag inte fick se mer av dej! SUCK!! Dog lite nu .. 

Hade behövt åka och shoppa nån stans. Eller vafan som helst. 


Eller bara skita i det? Huvudvärken är ändå värre nu än när jag gick och la mej.

Av Mia - 30 juni 2011 11:14


Började dagen tidigt, halv sju. Vatt iväg till hästkliniken med Annika och lilla vit. Vi blev långa i ansiktet när han gick rätt upp i transporten! Jättedoktig pånnihest.

Blir en billig pizza till lunch (ja, jag har ätit frukost idag!) och sen ska mitt hår få se schampo för första gången på en vecka. Det kommer bli glatt! Jag känner mej som en stor hög med flott just nu.

Planen är sen att ta mej till mitt föräldrahem och sola någon timme. Hörde (läs; läste) det ryktas att Annica ville till ellstorpsparken med vovv, så jag är lätt på den idén. Undrar när hon slutar jobba? Man borde ta med något att käka dit. Man borde faktiskt göra tortillas med kallrökt lax. Jag har massvis med kallrökt lax i min kyl.

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards