Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Mia - 7 juni 2011 23:55


Dags för den alltid så ångestladdade Sömnen. 

Ska ligga på spikmattan en stund och se om det hjälper. Det gick bättre sist jag gjorde det och jag hoppas att det inte var en tillfällighet. 

Men - som en vis gammal sköldpadda sa: 
"Det finns inga tillfälligheter" 

Av Mia - 7 juni 2011 21:19


Fedeångest. Fuckoff. 


Kvällsrunda med bästa grannen. Måste köpa cigg. 

Av Mia - 7 juni 2011 15:40


Mamma och pappa kom som bekant hem från Normandie igår. De hade hunnit inom bordershop och lyckats skrapa ihop hela min shoppinglista. Den var visserligen inte så lång:

  • Plantation rum Original Dark
  • Plantation rum Barbados
  • Blå gajol
  • Absolut Mango
  • Custer's dry gin
  • Jelzin vodka - bag in box (till fuldrickandet)
Såå, välkomnar vi sommaren med öppna armar!
 

Av Mia - 7 juni 2011 15:34




Jag, Hunter och Loppan var med i tidningen idag. Tjoho på det.  

 

Av Mia - 7 juni 2011 15:17


Red ut en runda i förmiddags på min fagre hingst (nåja...). Luften var tung, och ett lätt ljummet sommarregn blandades med svetten i hans bruna hårrem. 

Haha! Nej allvarligt talat... Tog oss ner till segeå för att se om vi kunde galoppa lite. Han har varit rätt tagen av värmen de senaste dagarna, och med tanke på hjärtfelet han har så vågar jag inte pressa honom att göra mer än han orkar. Lite daltig får man väl vara med sin gamling? I vilket fall som helst så hade han piggat på sej lite av förut nämnda regn, men när vi kom ner till ån hade gräset vuxit sej alldeles vilt. Han snubblade till i det, så vi skrittade förbi det värsta, tills det var fritt fram att galoppera. Titan låg på som en stirrig iller, och på vägen tillbaka dundrade han igenom det höga gräset med enorma benlyft. Ja alltså, jag försökte få stopp på honom men det gick liksom inte riktigt.. 


 

Bästa bilden som tagits på min silverprins

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards