Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Mia - 15 juni 2011 00:46



MEN! På lördag försvinner äntligen det gamla skrivbordet från "överflödiga hörnan". Det ska slängas på tippen, efter alla månder det stått och tagit plats och varit en nagel i ögat på mej varje gång jag sett det stå där. Vansinnigt otrevligt att ha möbler stående som man inte använder. Hade egentligen velat ha en diverse-hylla där, men vet inte riktigt hur det skulle utformas. Tål att spånas på. Min yucca måste ju få plats också. Den håller sej förresten superfin i sin självvattnande kruka. Nöjd tjej!

God natt. 



(Btw, jag väntade för gäves. )

Av Mia - 15 juni 2011 00:33


Trots att det tog hela dagen eftersom jag mått skit, så lyckades jag till slut städa här hemma. Plockat undan, dammtorkat alla ytor, dammsugit, bytt sängkläder, tvättat fem maskiner, vikt och lagt in all tvätt, städat toaletten och diskat hälften av disken. Sen orkade jag helt enkelt inte mer, så köket får vara som det är tills jag har kraft att göra vid det. 



Det är svårt att inte gråta 

när jag tänker på oss två nu. 

Jag behöver dig 

Mer än vad jag vill ha dig 

och jag vill ha dig för gamla tiders skull 

Du betydde inte allt 

Men det blåste aldrig kallt 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards