Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Mia - 17 juni 2011 23:31


Det är sånna här kvällar som jag intresserar mej för, och fördjupar mej i, ämnen som på något litet sätt berört mej. Sånt som man bara borde veta något om. För ett tag sedan var det Caligula, senare Schrödingers katt, grekisk mytologi, dopplereffekten, anknäbbsdinosaurier, göteborgskravallerna...

Vad det var sist försöker jag innerligt komma ihåg, men det lyckas dessvärre inte. Det var något väldigt intressant i alla fall. Synd att jag inte minns vad. Jag vet att jag tänkte skriva det i min status på face book, men ångrade mej av någon anledning. Hade skrivit "ikväll intresserar jag mej för ....." (vad det nu var) men sen uppdaterade jag aldrig. Gud vad störande! Var det något på T ..?


Ikväll är det neandertalare som står på google-schemat. Kanske ser The Clan of the Cave Bear en dag. Vill. 

Av Mia - 17 juni 2011 23:05


Skulle ju lagt mej tidigt, men så börjar man prata med någon som är lite svår att få tag i, och som man uppskattar väldigt mycket. Och då får man ju sitta uppe en stund till ändå. =) 


Well, I'm not paralyzed but I seem to be struck by you.

Av Mia - 17 juni 2011 21:16


Har varit en grymt stormig dag, på alla håll. Jag har varit rädd, besviken, glad, nöjd, arg, haft ångest, känt mej misslyckad, stolt, ännu mer arg, uppgiven, beslutsam.. 

Ojoj .. Jag är i alla fall grymt tacksam över att jag har så fantastiskt fina vänner! <3


Mes-hoppade min pålle ikväll. Mia fick lägga ner några hinder till mej, Titan hoppar icke om han känner att jag inte är med på noterna. Vi lyckades ta oss genom hela banan i alla fall. 

Stack till mcdonalds sen, köpte mat av Emma (tack som fan!!) och bäddade ner mej i sängen för att se de sista avsnitten av The Big Bang Theory. 


Ska ner och köpa cigg nu, sen ut med Annika och vovvarna och sen ska jag sova som fan. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards