Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Mia - 28 juni 2011 16:12


Nu har jag och Loppan cyklat till Burlöv Center och köpt en sele till henne, eftersom henne andra var för liten. Hon fick en skunk-lase också (t.v. i bild). Vi kanske rentav ska samla på alla lasarna! Hos mamma har hon räven (t.h.) och den älskar hon. 

 


Ska köpa en klövjeväska också så småningom.. 

Av Mia - 28 juni 2011 14:16



Efter mycket om och men, surande och likgiltighet, så kom jag iväg till en fest i Malmö där min Annica höll hus. Missade bussen och tog taxi in, var där lite över sju. Alla var redan fulla som svin och själv hade jag inte druckit en droppe, så det var bara att sätta igång. 

Under kvällen kom en midsommarstång upp, och vi lekte pennan i flaskan. Det snackades om irländsk julafton också, men blev aldrig av. Min vän Linda från örkelljunga, och hennes bror Stefan började ta sej ner mot Malmö-land och kom fram till vår fest lagom till den var slut. Så det var bara att ta sej tillbaka till arlöv. Linda deckade som fan och jag och Stefan satt uppe till sex på morgonen. 


Lördagen blev slapp, vi käkade frukost och jag och Stefan hämtade Loppan hos Hannes. Vi bokade biobiljetter och åkte till Lund på kvällen. Gick vilse på gator och torg och såg X-men på bio.. 

Lovely!

Av Mia - 28 juni 2011 11:44


Vatt på psyk och pratat om brist på rutiner och födointag. Nu är tanken att jag aks göra listor på allting som ska göras. Ska börja med att äta frukost 3-4 dagar per vecka. Ja shit, det är inte lätt. 

Idag har ätit jag yoghurt och banan. Ändå bra. 

Ska bleka tänderna ett par timmar nu, skriva den där listan och diska under tiden. Tanken var att åka till Lomma och bada med Poppi sen. Tror hon vill det <3


Vi släpper pålle på bete på tisdag, sen undrar jag verkligen vad jag ska göra med mina dagar hela sommaren... 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards