Alla inlägg under juli 2011

Av Mia - 12 juli 2011 10:54


Har i vanlig ordning fastnat i soffan. Meckat lite med min spotify-playlist och plockat fram en fin överraskning till en som fyller år snart. Jag fyller också år snart. Om en vecka. 


now playing: Krunis - Hela livet var ett disco


Känns som att resten av den här sommaren kan bli ganska spännande. Jag är inte den som är den längre, och jag har en massa kul skit inbokad.

Undrar hur det går för Emma och hennes plan? Måste ju erkänna att den inte låter helt dum.. och jävlar vad jag är grym på att snoka, fyfan. blir nästan rädd för mej själv! internet är en guldgruva, jag säger då det. 


 In control!

Av Mia - 11 juli 2011 11:18


Var på kalas hos mitt lilla hjärta Emma igår. Supertrevligt all over och stannade mycket längre än jag preliminärt hade tänkt. Ska hålla tummarna som tusan när hon spelar i Gothia Cup nästa vecka. 


Idag åker jag och Hannes till Lomma och badar med voffarna. Mys! 

Av Mia - 8 juli 2011 23:33


Peppar Brolle, dricker öl och väntar på att håret ska torka så jag kan platta det lite. Josef står i DJ-båset på KB ikväll och det innebär epicness. Är lite för varm om kinderna för att det ska vara okej och mina leggins ser ut som om de vore gjorda av päls: pissekatt fäller som fan och envisas med att gå och stryka sej mot mina ben. 

Annica borde snart va här, så jag måste börja göra mej redo, tror jag. 

Av Mia - 8 juli 2011 14:10





Blir alldeles glad i hjärtat när jag tittar på den söta, fina kisen som ligger och sover brevid mej i soffan. Hon skulle avlivats för en vecka sen, men nu är hon här hemma och myser omkring. Jag har sagt länge att jag saknat att ha katt

Verkar som att hon börjar känna sej mer hemma, det här är andra gången hon ligger i soffan på en hel vecka, och hon var dessutom uppe och gick på bordet. Inte för att jag vill ha henne där egentligen, men det är roligt att se att hon vidgar sina vyer lite. 


 

Av Mia - 8 juli 2011 08:02


08.00

Somnade på soffan inatt också. Fler dåliga vanor på lager? Jo, får nog sova lite i eftermiddag om jag ska orka härja på KB med Annica<3 inatt. Vet som vanligt inte vad jag ska ha på mej. Fast jo, kanske!


Imorgon blir det Falsterbo med sånt skitbra folk. Tina, Isabel och Bea. Får se slå e kik på programmet.



08.35

Det vibrerade nyss i pallen jag sitter på. Nytt jordskalv? Pyttelitet i så fall. Hade varit coolt - jag missade det förra.

Av Mia - 7 juli 2011 00:18


Har märkt att Samaya helst äter på högra sidan i matskålen, så jag la hennes förra mat på högersidan, och den nya på vänster. Då valde hon att äta den nya som låg på vänstersidan. Detaljer, men sånt som är roligt att observera.

Av Mia - 6 juli 2011 23:56


Opepp och mår skit. Inget känns riktigt bra, jag kommer ingen vart med någonting. Den där känslan i magen som bara säger "fuuuuuck!!!!".

Det är inte lönt, inget händer, inget blir bra .. jag har lärt mej mycket genom åren. Jag har lärt mej att allting någon gång blir bra för stunden. Men ingenting blir riktigt bra. 


Samaya bytte nyss fönster. Från att ha suttit i sovrumsfönstret smög hon sej förbi en snarkande Loppan och hoppade upp i vardagsrumsfönstret istället. Hon och hennes fönster... hon ville nog ha lite sällskap. Fast hon gillar ju detta fönstret bättre. 


När jag tar hand om mina djur "behöver" jag inte ta hand om mej själv. Orkar inte det nämligen. Känner mej allmänt sunkig och ful, och hade man tagit nåt blodprov på mej så hade jag nog haft brist på vartenda ämne som finns. Grattis till mej.

Av Mia - 6 juli 2011 23:09


Trött i ögat efter en lång dag. Har varit ledig från jobb, så jag åkte till Lomma med Isabel. Loppan och Sam fick plaska runt på hundbadet. Sprang efter tennisboll, simmade omkring och lekte med de andra hundarna som var där. Loppan är fortfarande helt slut. Massor med mys! 


Fick min beställning från Oliver's imorse, och kisse älskar sin nya mat. Loppan blev glad för sin tuggknut och sina hundkex (som hon aldrig har gillat tidigare..) 


Rocky har varit ett gull och köpt ett katträd åt Samaya. Snällis!


Slötittar på Criminal Minds och ska sova sen. Titta till pålle på betet med Kristina imorgon. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards