Alla inlägg under augusti 2011

Av Mia - 1 augusti 2011 21:15


Vill ha den jävla lägenheten så det gör ont. Det hade varit värt de tio tusen extra som det kommer att kosta med dubbla hyror i tre månader.. Snälla, snälla, snälla!!!!

Av Mia - 1 augusti 2011 18:15


Idag är det en månad sen jag fick den där gamla katten Samaya. Hur snäll som helst var hon då, de första två-tre veckorna. Nu tror hon att hon är drottning här hemma. Jamar om man inte klappar henne, biter en om man klappar för mycket. Biter en om man försöker flytta henne henne från datorstolen. Är hemskt gärna precis på och i det man håller på med på diskbänken och försöker stjäla mackor medan man brer. I lördags fick jag göra en akut-utflykt till My One för att köpa ett klösträd och en en klösbräda åt henne eftersom hon börjat klösa på soffan. Hon nöjde sej visst inte med sin pall längre. 


För det mesta är hon faktiskt väldigt snäll, och hon älskar papp-klösbrädan över allt annat och brukar numera ligga och sova på den. Trots allt är hon en riktig mysis - när hon själv vill.


     



Saknar dock gulle-Yoshi och Ariel a.k.a Mongolicous grymt mycket. De fick ju stanna hos L när jag flyttade, och har det bra där. 

   

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards