Alla inlägg den 6 december 2012

Av Mia - 6 december 2012 16:30


Lyssnar på The Ark och försöker glömma bort att jag håller på att frysa ihjäl. Ett varmt bad skulle inte sitta fel nu. 



Maybe you all would consider it a joke
If I say that I hate myself
But now and then
When I look into the mirror
All I see is a big mistake

(Well, I just wanna be fun
Just wanna be the one
Who makes you smile)

Av Mia - 6 december 2012 15:57


Det brinner under huden, förvirringen är total och klyschorna far genom huvudet. Tankar är ett inferno av svart och rött, skarpt och mjukt - så nära branten. 

Jag vet precis vad det är jag gör. Går fram och kastar mej ner i en jävla avgrund. Att inte ha den minsta aning om hur saker och ting kommer sluta är eggande, och plötsligt har jag ännu en gång satt mej i en situation jag vet att jag kommer tappa kontrollen över. Alltid en orkan i hälarna, adrenalin och ständiga kickar av elektrisk närhet. 



I'm better off in the shade
My head turned to a battlefield
Behind a disguise
My thoughts are lies

Can't tell 'cause my lips are sealed
I'll never be heard, if I'm not sayin' a word
Though now, no explanation that will ever do
No special location fit for the truth

 

I lock myself inside, nothing else
There's nobody there
Standin' naked, still I'm fully dressed up
Covered by fear

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards