Alla inlägg den 27 december 2012

Av Mia - 27 december 2012 13:33


Igår var en vacker dag. Jag och Loppan sov till halv tolv, sen gick vi ut en sväng och mötte Annica. Hon kom över och käkade frukost, och så bosatte vi oss i min soffa. En jävla massa timmar med tramserier. Malin kom senare på eftermiddag och joinade oss i soffhänget, sen följde jag henne hem vid tolv. 


Idag är inte en lika vacker dag. Den här dagen kan bajsa på sin fis, och nu ska jag sova en timme och försöka glömma att allt är så falskt och fel. Borde tvätta men jag giter helt enkelt inte. Vid tre kommer Jeantte hit och sällskapar en stund, och sen kommer min bebisälskling ikväll och ska bo här i lite drygt en vecka. Ååh, vad jag längtar, jag mår så bra när han är här!!  <3


(Den konstigaste känslan är att känna sån jävla glädje mitt i all ångest)

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards