Alla inlägg den 29 december 2012

Av Mia - 29 december 2012 16:40


Om jag skulle tala om hur jag känner, så är det mest så att jag mår illa. Kan man säga så? 

"Jag mår illa när jag tänker på dej." Fast på ett bra sätt liksom. Nej, det skulle vara så typiskt mej..


För övrigt har den här dagen varit en jävla bajsmacka, känner jag.. Blivit fett dissad av typ alla. Tur jag har hundarna, så NÅGON älskar mej åtminstone. (Nej, ja är inte alls bitter.) Och så har jag ätit ostbågar till middag, Hur jävla patetiskt är inte det? Fy fan.. 

Supernere. Fuck.


Dessutom beter sej min kropp precis som den vill. Helt plötsligt fick jag mens flera dagar för tidigt, har ALDRIG hänt förr. Alltså .... Pallar ej. Jag som inte ens hade tänkt ha mens alls den här månaden. SÅ JÄVLA TASKIGT!!! På det så har mitt hår fått för sej att vara jättekonstigt och jag får inte rätt på det hur jag än gör. Jag tvättade det idag, och nu känns det skitigare än innan jag gick in i duschen. HUR?! 

Allt kan bajsa på sin fis. Nu ska jag ut med älsklingshundarna på kvällsrunda i alla fall, sen ska vi dö mysdöden. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards