Alla inlägg den 22 december 2012

Av Mia - 22 december 2012 23:33


Har skrattat så mycket idag att jag garanterat kommer ha en mördande träningsvärk i magen imorgon! 


I förmiddags hade jag och Hannes djupa och ytterst mogna diskussioner om psykopati och bajs. Vi satt och gjorde tester för att se vem av oss som hade mest psykopatiska drag. Hannes vann. 


Sen Limhamnsfältet med alla kollegorna med hundar. Loppan blev helt stört busig när hon sprang på isen och började kuta fram och tillbaka med ett alldeles galet uttryck, så jag vek mej av skratt även då. 


Jag, Karro och Jana följde med Hannes hem sen och hängde lite i hans soffa och tittade på roliga youtubeklipp och dog av skratt. 


Ikväll har mina äldsta vänner varit här; Annica, Malin och Linda. Vi har druckit kaffe, målat naglar och pratat, pratat, pratat. Skratten har avlöst varandra, och jag har nog varit mest hysterisk av alla och skrattat så tårarna forsat. Efterbliven tjej, åååååh vad jag älskar livet idag!  

Jag har väääärldens underbaraste vänner och kollegor. Kärlek på så jävla hög nivå!! <3

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards