Alla inlägg den 14 december 2012

Av Mia - 14 december 2012 09:27


Aarrgh, pallar inte att sömnproblemen kommer smygande igen. Spenderade gårdagkvällen i soffan, ängslig. Tänker för mycket, har för mycket ångest, är för trött, för rädd. Skjuter upp medicinstarten till på söndag, fortfarande ont imagen av rädslan för ingångsbiverkningar. Vet att det bara är tillfälligt, men jag är bara rädd för allt, som alltid. 

Vaknat flera gånger inatt, borde ha sörplat i mej ett glas theralen, men som vanligt var klockan för mycket när jag kom på det. Jag klarar mej, man lär sej absorbera känslorna. Hellre känna för mycket än ingenting alls, det konstaterade jag för många år sen. 


Hoppas på lite glädjeämne idag, om inte kommer nog kraschen kännas lite mer än den faktiskt borde. Hänger löst. 


I want to feel the end, and to enjoy the consequence.

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards