Alla inlägg den 3 januari 2016

Av Mia - 3 januari 2016 17:35


Jag har guidats genom dagen. Det är kallt nu, men jag ser ljus. 

Karro&Nova kom förbi på te-mys i eftermiddags, och ännu en gång slogs jag av hur snabbt livet kan ändras. Hur mycket som har hänt, och inte hänt. Alla om, kansken och varför. Några som jag insåg att jag inte riktigt var bekväm med än, kanske fler än jag befarade.  

Men vi super i oss förhoppningarna inför framtiden, spänningen i det ohända, och det som kanske redan hänt, men fortfarande inte sagts. Det fina, trygga i att ha vackra själar att dela mentalt utrymme med, närvarande eller ej. 


Nu har jag yogat en timme och skulle mediterat, men de smäller så jädrigt där ute. Inatt eller imorgon bitti. Det gör ingenting. Jag har en skön känsla i kroppen, så ska passa på att äta, istället för att dricka mej mätt på te.. och låta ögonblicken fånga mej resten av kvällen. 

Namasté.

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards