Alla inlägg den 31 januari 2016

Av Mia - 31 januari 2016 21:57


Imorse hade jag lite energi, så den använde jag till att bussa in till Malmö, med hundarna, och drälla en timme. Miljöträna oss alla tre liksom. Vi gick från centralen till stadshuset och vidare till värnhem där vi tog bussen hem. Det var riktigt mycket folk ute i det fina vädret, men jag lyckades överleva och hunddjuren skötte sej exemplariskt. 


Väl hemma och helt slut, fick jag dessvärre reda på att jag behövde ta till brukshundklubben för att sammanställa förra årets officiella tävlingsresultat i rallylydnad. Jackie lotsade mej fram på sms och till slut kom jag iväg. Som om jag inte var trött redan blev jag 6km cykeltur tröttare och har vatt rastlös i ångest sen dess, så jag lagade en äcklig soppa på morötter och curry. Det blir aldrig bra när jag "följer" recept; improv är min starkare sida.


Är så himla nyfiken på resultaten på mina blodprov. Har jag riktig tur så står allt bra till, men förmodligen inte eftersom min psykiatriker beställde typ en miljon tester. Hoppas på svar på torsdag. Jag äter ju faktiskt BRA mat, så helt katastrof kan det väl inte vara? Men så är det ju alla andra värden som ska va okej också. Sköldkörteln har vinkat lite och sagt "obs oklart om jag funkar som jag ska" men det är säkert falsklarm.

 


Magont och tunnelseende har följt mej sen jag kom hem från Malmö i förmiddags. Nu rinner ögonen av sej själv, det e inte gråt, bara utmattning. Jag fryser inifrån men är fasiken stolt över mej själv som klarade av så mycket idag utan att självdö. Ska bara överleva natten också.


Imorgon ska jag sova hela dagen.

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards