Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Mia - 4 januari 2011 22:27


Hur kan man misslyckas så brutalt med att laga mat som inte ens ska lagas? Idag skulle jag göra ris, och sån där färdig sötsur sås på burk på uncle bens eller nåt. Jag brände riset redan innan jag haft i vatten i det. Dessutom kokade/brände såsen bort, så jag fick göra om allt från början. Det enda som faktiskt lyckades överleva var quornen, men det var nog för att den var frusen. Andra försöket blev det alldeles för lite ris och mycket sås. Men suck. 


Blir vovvepromenad med Annika och Jazz nu. Är så inte sugen på att jobba imorrn, och jag dör av träningsvärk. Fast Karro och pastis lockar ju alltid <3

Av Mia - 4 januari 2011 17:13


Träffade Johan inne i stan en stund. Fick avreagerat mej en hel del, och inser att nånstans på vägen så försvann ledsenheten och ersattes med ilska. Ännu ett försvar, I guess. Jag lever på försvar för tillfället. 


Jag säger som Annica; Bodoni den 15e och Malin BÖR komma ner hit då, kan man tycka! <3


Ligger inne med träningsvärken från helvetet i lår, höft och rumpa. Ändå fett... 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards