Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Mia - 13 januari 2011 16:54


Orkar inte att mitt paket från Ellos var uppdelat i två, och att jag inte fattade det när jag fick både en avi och ett sms. Upptäckte det när jag kom hem, och allt inte fanns med. Får väl hämta det andra nån dag... Lördag möjligtvis?


Lösa planer om att dra till Stockholm nån helg framöver, och ännu lösare planer om eventuell påhälsning utomlands-ifrån. Båda delar är egentligen bara förslag än så länge. Vi får väl se vad som händer. 

Av Mia - 13 januari 2011 14:16


Min kropp pallar inte fem koppar kaffe inom loppet av 12 timmar. Nu måste jag nog sova lite. Har jag fått något gjort? NEJ! Jag har bokat en tvättid till imorgon, gått ut med Loppan och Jazz, och sen suttit inne hos Annika. Jag har sämst självdisciplin.


Ändrade planer, drar till stallet med Tina nu.. ^^  

Av Mia - 13 januari 2011 10:13


Sitter här som ett jävla fån, hur kunde detta hända, srsly? Hade jag inte tillräckligt att tänka på utan att jag skulle blanda in en massa nya konstigheter? Nejdå, jag är ju ankan som dansar i ett fisknät.  


Måste få röven ur stolen, dricka kaffe, äta frukost, boka tvättid, köpa cigg, plocka undan, dammsuga, torka golv, diska, egentligen panta flaskor och handla också, tvätta - om det fanns nån tid idag, gå ut med hunden där emellan och nånstans trycka in hästen, och om jag sen hinner, hämta ut mina paket på coop. Och ändå kommer jag inte göra hälften, för jag kommer springa hit och sätta mej stup i ett. Självkännedom, jaadå. 

Vi kan väl börja med frukost åtminstone och se vart vi hamnar. 

Av Mia - 13 januari 2011 01:56


Antingen är jag pigg av kaffet, eller rusig över att jag letat upp en gammal kompis. En kombination? Jag är nämligen överspeedad.

En riktigt grym vän, som jag tvingades svika för något år sen. Och nu dök jag upp, efter såhär lång tid ... och behövde inte ens förklara mej. 

Skitglad tjej! Önskar att jag hade en cigg på detta, men dom är dessvärre slut. Måste försöka sova, så det kan bli ny dag imorrn. <3

Av Mia - 13 januari 2011 00:37


När du lät mig veta hur du ville ha ditt liv
var cirklarna tyvär redan slutna
det vi halkat in i blev ett märkligt tidsfördriv
längtande tog vi oss dit

Skala bort det som är vi, sträva ner mot noll.

Av Mia - 13 januari 2011 00:25


Sjukt najs kväll med Annica. Svullade tacos som fan och pratade om det gamla vanliga. Behövs så jävla mycket. 


Det är trots allt onsdagkväll, så jag mår in i helvete röv nu. Som varje onsdag, så det är visserligen ingen nyhet. Sämst humör ever däremot. Många svordomar i mitt huvud. God natt. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards