Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Mia - 24 januari 2011 23:58


Förresten så köpte jag en skinnjacka igår. 

God natt. 

Av Mia - 24 januari 2011 22:39


Ja, jag var nästan skitbra iaf. Jag har plockat undan det mesta, städat toaletten, dammsugat, torkat av fönsterkarmar och bytt glödlampor i köket. Sen fick jag besök av Perlan, så det blev inte mer med det. 

Är hyfsat trött, och ska upp imorrn bitti för lite resurstid i stallet. Sen kommer Malmiz och hälsar på! :) Jag borde faktiskt cykla inom Netto på vägen hem och handla lite. På riktigt den här gången. Typ .. riskakor? 

Av Mia - 24 januari 2011 16:03


Håller på med ett hemligt experiment, som går ut på hur länge man klarar sej på mackor, köttbullar och proviva innan man kollapsar. 


Min hund äter bättre mat än vad jag gör, jag är skitdålig på att ta hand om min kropp. Dricker för lite vatten, äter för mycket choklad. Sallad en gång i veckan. Annars så lite mat som möjligt, varvat med ingen mat alls, eller pizza. Och proviva! Utan proviva hade jag nog inte stå på benen. Har gått ner alldeles för mycket i vikt, men det är inte så konstigt heller. Fortsätter jag såhär kommer jag se ut som en biafra-unge när som helst. Med allt på magen, bara. Toppen! 


Fast det är okej. En dag kommer jag också att orka handla och laga riktig mat. :)


Just det, jag höll ju på att städa. Har slängt fem tomma cigarettaskar. Om det betyder att jag röker för mycket eller städar för sällan, vill jag helst lämna osagt. 

Av Mia - 24 januari 2011 10:58


Kiropraktor till hästen idag. Åker upp med Tina när som helst och börjar fixeriet. När jag kommer hem MÅSTE jag städa! Och jag KOMMER att göra det, kanske. Så kanske jag till och med sticker iväg och pantar flaskor, om jag är kriktigt duktig, men nu ska vi inte ta i så vi spricker här. Om jag städar hela lägenheten, så får jag lira hela kvällen sen, utan avbrott. Bra deal. 


Om man la ett brev på lådan i fredags, innan tömning, kommer det fram idag eller imorgon då? 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards