Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Mia - 26 januari 2011 18:50


Mina nyttighetsförsök startar bra! Som det alltid brukar göra. När jag kom till jobb fick jag dessutom veta att Karro har "nyttig månad" och Mikaela har börjat på diet. Hannes och Elizabeth har ju hållit på med det här länge, så nu är nästan hela arbetsplatsen belamrad med nyttiga människor. (Även om jag vet att Hannes fuskar.) Så vi tränade lite på lunchen idag, jag drack ramlösa istället för cola till min pastis ... och nu är jag så olidligt sugen på pizza !!! 

Jag har faktiskt jobbat hela dagen. Och tränat på lunchen. Är det inte okej att äta pizza då? Om jag skippar fyllekäket på fredag? Aaaah dilemma. Dessutom motionerar jag ju på väg till pizzerian. Som iofs ligger på andra sidan huset ...... 

Enligt iforms "mät din runda" så är det 260 meter fram och tillbaka till pizzerian. Om jag går dit bränner jag 15 kalorier. Springer jag blir det 19. Hur många kalorier är det i en pizza? 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards