Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Mia - 23 januari 2011 23:33


NÄ men skit i det då, dissa mej så jävla hårt, varför bry sej? Bara fetstrunta i att jag försöker få tag i dej, det spelar ändå ingen jävla roll för det går bra när det passar dej. Vet inte om du tycker att jag e fail eller vafan det är som är fucked, men lönt att bara låtsas att jag inte finns!? Uppenbarligen är det jävligt svårt att lämna klara besked om någon-fucking-ting någon-fucking-gång! 
DET GÖR INGET, JAG BRYR MEJ ÄNDÅ INTE ETT FUCKING SKIT!!!!!!!!!!!!!



Och nu minns jag - jag förstår inte livet. Inte det minsta.

Av Mia - 23 januari 2011 21:41


Om du i slutet av tunneln ser ett ljus

är det blott en pyroman som tänt på ditt hus.




Har varit grymt pepp den här helgen. Känt att jag har fått tillbaka en bit av mej själv, och kunnat känna mej bra. 

Men med varje framsteg kommer ett bakslag. Alltid


Hora! Horliv! Horkänslor!

Varför ska man bry sej om sånt man inte borde bry sej om, som inte borde bekomma en. Varför är människor äckliga? Ingen borde nånsin få en chans. Vill bara spotta och fräsa åt allt ikväll, och jag frös inte ens när jag gick hem innan. Det är inte ens på väg att bli vår fastän det känns så, det bara fucking luras!

World of Warcraft resten av kvällen, och inte prata med en enda äcklig jävel. 


För fortfarande ekar de där orden i mitt huvud, som sades med sån frustration: 
"Du kan ju för fan inte vara glad en hel dag!!" 

Av Mia - 23 januari 2011 12:04


Bör cykla upp och mocka, men är så sjukt seg efter natten. Men kul var det. Jag slängde med håret som ingen annan. Lol. 

Mycket utgångar planerade framöver, jag kommer bli helt pank. Det värsta är att två till kommer att vara någonstans men inte kåbe. Some scary shit! 

I alla fall, tack som FAN Malin, Mia, Lena och resten för en riktigt awesome natt!


Nu jävlar ska jag cykla iväg till hästen. Sen åker jag med Gräs till den riktiga New Yorker och shoppar som fan! 


Och varför har jag lukten av Kalaspuffar i min näsa?!

Av Mia - 23 januari 2011 03:37


Startade kvällen hos Malin. Käkade grillad kycklig och ris, lökringar och annat gott. Drack goda groggar och åt vodka-grapefrukt med Mia. Taxi-ade oss till Harrys till slut. Dansade som fan, och av någon anledning hade jag killar med rutiga skjortor efter mej heela tiden. Och en med sidenskjorta. Ingen hade t-shirt. Vad jag vet iaf - kollade inte så noga. Bara på vägen från rökrutan till vårt 'bås' var det fyra snubbar som visslade eller liknande när jag gick förbi ena gången. 


Jag är stolt över mej själv ikväll, för att jag lyckades vara på ett helt okänt ställe, med musik jag inte ens egentligen gillar, utan att bryta ihop och bli ett nervvrak. Duktig_tjej88@hotmail.com. 

Dock gillar jag KB för att det är MAX TVÅ snubbar som försöker ragga på en på samma kväll. Tacksamt som fan! Pallar inte sånt. 


Annars grymt härlig kväll, med grymt härligt folk! PoK på er !!!!!!! <3 <3 Så jävla awesome, dansade rövarna av oss seriöst :)

Nu gör jag varma mackor och steker halloumi. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards