Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Mia - 21 januari 2011 18:58


Har varit hos Annica och Malin hela eftermiddagen. Jag tror inte vi har haft ett enda rumsrent samtal. Lättsamt och najs.

Malin ska ska hälla det i ett glas och TVINGA han att dricka upp det, annars går hon inte hem. Sjukaste av allt! Sen ska vi va så jävla awesome. 

Sen råkade jag och Annica nog spåra ur och lekte att vi satt på internetcafé och skulle surfa på tsunamivågor i Vietnam. Synd bara att Calle tjingade den största vågen, och att Jocke-med-träben inte smesade hammaren i tid när min flakmoppe hade fått soppatorsk. 


Btw, tanten som jag och Erika hjälpte igår ringde mej när jag var på väg hem. Hon ville så himla gärna bjuda oss på middag. SÖTETANT!! <3 


Ikväll ska jag trycka choklad som vanligt. Förmodligen somna till Let's Dance också, som jag gjort de senaste två gångerna. Lika bra att fortsätta då. 

Av Mia - 21 januari 2011 13:37


Fyra smootha timmar på jobb, plus en och en halv med skitsnack bara. La ett brev på posten på vägen hem och nu ska jag till apoteket, sen hem till Annica och dricka kaffe. Samt äta mat som jag kommer ta med mej för jag är sviinhungrig! 

Ska bara ta på mej ett gäng anständigare kläder. Är inte sådär överdrivet förtjust i de säckiga jobbyxorna. Fast det är klart, om folk kan tycka att jag ser trevlig ut i ridkläder, så kanske jag gör det i gråa pös-arbetsbyxor också. Två nummer för stora är de också. Najs!

När nu får jag väl komma iväg. Min proviva mango skriker efter mej i kylen dessutom. 

Skulle ju till net-on-net, men vi får väl se om det finns ork till det. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards