Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Mia - 11 januari 2011 19:12


Blev inte burlöv center, men traskade hem till Annica och drack kaffe och snackade om allt och inget som vanligt. Bäst! Imorrn ska vi käka tacos här hemma. 


Inatt drömde jag att mina cardigans från nelly kom. Vi var i ridhuset, och de låg i en kista. Men när jag provade dem, så var de fodrade med jättetjock galon. De var jättetunga att ha på sej, men precis innan jag vaknade upptäckte jag att galonfodret gick att ta av med dragkedja. Hann dock inte prova utan.  


Tog fram en av burkarna med den där misslyckade tomatsåsen från frysen idag. Värme upp i kastrull och kryddade som fan, så blev det SKITGOTT tillsammans med quorn och pasta. Jag är bra när jag vill. 

Av Mia - 11 januari 2011 14:57


Mycket bättre dag idag, tack och lov. Är kompis med hästen igen, har inte pms och har varit ute på en lång runda med Loppan och Jazz. Sitter och väntar på att Annica ska bli klar så vi kan sticka till Burlöv Center och hämta ut paket. 

Har pratat med L i telefon i typ tjugo min, och det kändes helt vanligt och bra. Så jävla skönt, faktiskt. 

Nu blev hon klar bara för det, så nu drar jag PoKhaj. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards