Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Mia - 28 januari 2011 19:46


Har börjat preppa nu, sent på't som vanligt. Behöver verkligen få lite ljus i håret igen, utväxten är effed. Haft i kamomill-inpackning och tvättat med kamomill/citron-schampo. Vaniljbalsam på det, och apelsin/citron-tvål .. ÄT MEJ!!  Hoppas det kan ge någon liten effekt iaf, är dock något skeptisk. För en gångs skull vet jag vad jag ska ha på mej dessutom. Bra till mej!


Tänkte va hos Annica vid nio. Där e lite annat folk också. Tar med kameran om jag kommer ihåg för första gången på aplänge.

Av Mia - 28 januari 2011 17:06


Skulle ta en powernap, var det tänkt, för att sen duscha och sticka till systemet. Så blev det sådär igen; "bara en snooze till", tills jag råkade trycka av helt. Ca 2½h sov jag alltså istället, och nu är jag helt matt och hungrig.


Orkar inte systemet, så får väl dricka av starkspriten jag har här hemma istället. 

Frågan är om man inte skulle ta och käka nåt nu... 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards