Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Mia - 27 januari 2011 19:21


Nä nu kör vi! Slut med latmaskande för ikvääll. Ut på powerwalk! Blir nog bara en halvtimme idag igen, vi får väl se hur peppa vi är när vi väl kommer ut. Just nu är vi inte så jättepepp. Det är faktiskt smällkallt. 

Meeen jag tänker varma tankar. Så ut ska vi, NU, let's go. 

Av Mia - 27 januari 2011 17:19


OHMYGOD så stirrig! Har varit helt hög på livet hela dagen. Superhärlig skrittrunda i solskenet på min fantastiskt underbara häst, tillsammans med Tina+Boy och Hanna+Chanel.

Plus massa kuligheter på gång. Kåbe imorrn bland annat, ja jag vet att jag tjatar om det men det blir ju kult!


Allt känns så freakin' awesome idag! Jag har bäst vänner, bäst kollegor (som iofs räknas in bland vännerna), bästa hästen som står i det bästa stallet, bäst lägenhet, bäst föräldrar och bäst hund (ibland). 

Dessutom är jag sjukt tuff och modig. 


Det här är också den bästa dagen på länge. Igår mådde jag inte ens särskilt dåligt trots att det var onsdagkväll. Häftigt! 


Jobb imorrn. Hannes har fått tillbaka tjänsten som min livscoach nu, på prov. Ändå. 

The Big Bang Theory nu. Glömde köpa proviva i all stirrighet innan, suuuuck! 

Av Mia - 27 januari 2011 09:32


Idag har jag ätit frukost. Det har inte hänt på .. jag vet inte hur länge. Solen skiner iaf, och nu ska vovve få komma ut på en kort promenad innan jag cyklar upp till stallet. Titan ska ha nya skor. 


Jag ska erkänna att jag höll på att avlida av sockersug igår, så jag var tvungen att äta glass. Har så dålig karaktär! Dock struntade jag i pizzan, och åt lingongrova istället. Idag är en ny dag, jag är mer beslutsam. 


Vi snackade om att åka till IKEA idag, det hade behövts för jag har fortfarande varken köpt besticklådor eller handdukskrokar till badrummet. Hur länge har jag bott här? Åtta månader typ. 


Och mer proviva MÅSTE inhandlas. Den var helt slut på Netto i tisdags. 


Jisses vilken intressant inlägg detta blev -_-'







Hoppas att A hör av sej snart, ser verkligen fram emot det här skitmycket. :)

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards