Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Mia - 10 januari 2011 22:58


Det var gryymt längesen jag och Titan var sååå mycket ovänner som vi var idag. Vi blev bara mer och mer irriterade på varann och ingenting funkade. Och jag VEEEEEEEEEEEEET att det var mitt fel, om jag bara hade kunnat ta ett djupt andetag och ridit fucking ordentligt istället för att sitta och vara förbannad på att han var motsträvigare än en gammal åsna, så hade jag kanske kunnat lura honom att vilja jobba. Men nej, vi var tvungna att vara lika tjurskalliga båda två. Då går det helt enkelt inte bra.

Det gick inte helt bra i lördags heller, så den här svackan var nog ganska väntad, med tanke på att det gått så bra så länge nu. Imorgon ska jag släppa alla krav, bara tänja lite i joggingtempo utan att kräva någon prestation från vare sej honom eller mej själv, så chillar vi tills vi är på rätt våglängd för att börja jobba igen.

Är bara så fett jävla besviken på mej själv just nu!! 

Av Mia - 10 januari 2011 14:49


Något som är GRYMT störigt, är när man börjar lyssna på ett SKITBRA band, och så inser man i efterhand att de spelat på festivaler man varit på. 

Velvet Revolver spelade på hultsfred -06, har jag för mej. Mimikry spelade på P&L -08 ... 


Nu ska jag sluta skriva onödiga inlägg här, och gå och diska istället. 

Av Mia - 10 januari 2011 14:33


Vill ha det nuuuuuuuu !!!! Hoppas veerkligen att det inte ser ut som ett tält i 38/40... 


  

Av Mia - 10 januari 2011 12:54


Om jag har riiktig riktig tur, så får jag hem mina tre beställningar imorrn. Sååå ändå fett. Det är bra för själen, och allt det där.  

Snart är det sommar, dessutom. Än så länge har jag klarat av den här vintern utan att lida för mycket. 

Av Mia - 10 januari 2011 12:37


Nu har jag hängt upp min zebratavla. När jag väl fått tag i betongkrok och allt, så visade det sej att man var tvungen att sätta upp fanskapet med skruv! Men som vi alla vet är nöden uppfinningarnas moder, så med spik och björntråd fick jag upp den på betongkroken ändå. Tyvärr sitter den ett par cm för långt åt höger. Jag hoppas att det inte syns om man inte vet om det. Kanske samma sak som att min ena panelgardin är 1,5 cm bredare än den andra. Mitt hem känns lite skevt. 


  


Okej, nu när bilden kom upp ser det JÄTTESKEVT ut .. suck. Eller är det bara jag? Borde jag flytta den åt vänster? 

Av Mia - 10 januari 2011 10:05


Det svåraste är väl att släppa taget, men det är dags att börja. Peppar Mimikry - En flicka som är stark och behöver hitta på något vettigt idag. Bara något. Tänkte rida lektion på Titan ikväll, så eftersom jag inte ska till stallet förrän senare har jag hela dagen på mej. Min tavla ska upp. Annica kanske vill komma förbi på kaffe? 





Där står en flicka och drömmer sig bort, hon samlar liv

Där står en pojke och drömmer tillbaks och han struntar i

Om han inte kan få det hon drömmer om, om igen


Jag ville känna bägge två men jag såg att det inte gick

Så jag valde bort pojken, förtjänade det jag fick

Och det jag förlorade jag tänker om, om igen


Det är så klock på något sätt. 



 Där står en flicka och drömmer sig bort, hon samlar li
Där står en pojke och drömmer tillbaks och han struntar i
Om han inte kan få det hon drömmer om, om ige
Jag ville känna bägge två men jag såg att det inte
Så jag valde bort pojken, förtjänade det jag fick
Och det jag förlorade jag tänker om, om i

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards