Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Mia - 22 januari 2011 18:53


Jörgen matar hästdjuren och jag drar mot rinnebäck. Lämnar av Lopphunden hos mamma och pappa och sen bär det vidare till TjuckeMalin aka. Fatima för partaaj! 

Sen får vi väl se var kvällen för oss. Peppen är tillbaka!

Av Mia - 22 januari 2011 14:38


Aaargh jävla självförtroende kan gå och dö när det är så lågt. Man kan göra hur modiga saker som helst, om man ändå rider som en kratta. Stackars min häst. Innerst inne vet jag ju att det inte var så dåligt som jag tycker, men ändåå. Synd om honom. Dessutom har han blivit dumpad av sin flickvän Chanel, hon tog Zozo istället, ville nog ha nån i hennes egen ålder. Femton år yngre än Titan. 


Jag tyckte att jag kanske skulle till Harrys med TjuckeMalin idag, men jag har kvällsfodringen så det sket sej nog. Får va hemma och sova och lira istället. Har jag tur så har Perlan tid att komma över med nån film eller nåt. Kanske. Det är sånt man aldrig riktigt vet. Jag vaknade ändå ganska opepp, så kvällsfodringen var nog ett tecken på att jag inte borde göra något mer idag. Man ska lyssna på sin magkänsla. 


Kåbe spikat på fredag iaf. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards