Alla inlägg under februari 2011

Av Mia - 3 februari 2011 11:45


Av Mia - 3 februari 2011 09:18



Is the girl you left behind out there tonight romancin'?
Makin' eyes at someone else and singin', is she dancin'?


Av Mia - 2 februari 2011 18:46


Nä, gud förbjude att det skulle vara lätt! 


Nu lägger jag ner den skiten det är ändå bara ett helvete.  


Watch me build a jättemur. 


---


Att vara född i kräftans tecken, är att vara grymt sårbar. 

Du tycker om smicker och suger det till dig som en kompensation för den stora osäkerhet som du då och då rycks in i. Tyvärr är du inte kapabel att avgöra smickrets art och kan då lätt falla i en fälla. 


So darn true. 

Av Mia - 1 februari 2011 22:48


Jag ville bara att någonting för en gång skull kanske skulle kunna funka. 

Life's a fucking retarded bitch!

Av Mia - 1 februari 2011 16:41


Nu har jag suttit i tjugo minuter och suddat ut hur många meningar som helst. Det blir liksom aldrig rätt. The story of my life!


Total förvirring i mitt huvud över allt som händer nu. Eller rättare sagt INTE händer. 


Linda: 
"Sluta vara så brudig! Paranoia klär dig inte."


Tack! Jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans.  


In word and deed. 

Av Mia - 1 februari 2011 09:23


Haft ett mycket givande tisdagmorgon-samtal med Hannes över Skype, och nu är det dags att bege sej till stallet för hovslagardejt. Min JennySnäcka är ju där också, träffar henne allt för sällan! <3 Hennes häst skulle få skor först, så nu kilar jag PoKhaj. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards