Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Mia - 9 mars 2011 18:59


Köpte äntligen det där linnet jag ville ha på ellos. Det var dessutom nedsatt. Win! Två cardigans som inte vad på rea dock, men så hittade jag en skitgrym välkomst-rabbatkod på det. Så det blev linne, cardigans x2 pluuus ett handduksset i sex delar för .... 239:- allt som allt. GRYMME!

Dessutom köpte jag väska på tradera för 75 spänn. Sitter på budgivning på ett par skitsnygga vinterstövlar också, men vi får väl se där - de kanske springer iväg i pris..


Och så ska vi åka och titta på två, eventuellt tre beten på söndag! Och det är sjukt najs. Hade vatt skönt att få det undanstökat så man slipper tänka på det mer, nu när jag har jagat och jagat. Det i Häckeberga lockar mest som det verkar nu tror jag.. nog mest för att det fanns bilder, och det var helt fantastiskt fint där. 


Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards