Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Mia - 12 mars 2011 20:08


Pallar inte dom jävla ziperallerna alltså, världens reklam för dom i melodifestivalen nu. Om folk på riktigt börjar gå omkring med sånna på sej, så kommer jag krevera. 

Av Mia - 12 mars 2011 18:58


Avverkat en halvdag på IKEA med Hannes. Gick igenom ovanvåningen, var förvirrade båda två. När vi tog en fikapaus satt där en mösskille och stirrade på mej medan han hånglade med sin flickvän. 

Fick en del grejer med mej hem. Skrivbord, hylla, twix, ljus, pennhållare, ett par köksgrejer, handdukskrokar...

Pallar veeerkligen inte skruva ihop skrivbordet idag, men jag börjar nog plocka ur det gamla i alla fall. Ska rensa mina köksskåp på grejer också, som jag inte använt sen jag flyttade hit. Jag har glas för en hel familj t ex. Hittade grymmesnygga bordslampor också som hade passat skitbra i mitt vardagsrumsfönster, men jag köpte inte dem. Ska fundera på det. 


Hannes sammanfattade dagen på facebook: 

"Macka mördaren gömmer sig under ett skrivbord för dvärgar, för att han körde över en tjejs ansikte med en golfbil. Tror han har svart mössa på sig!"

Makes perfect sense!


Ikväll blir melodifestivalsfinal och Twix, sen möjligtvis kåbe. Om jag inte är förjävla trött. 


Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards