Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Mia - 8 mars 2011 14:45


En gång fick Loppan en väldigt torr bulle. Hon bar omkring på den jättelänge, och la sej med den och tog hand om den som om det var hennes lilla bebis. 

Innan idag fick hon en frusen skalk. Hon gick och la den i sin korg, och nu när vi kom in från promenaden så sprang hon direkt och tog den, hoppade upp i sängen och la sej där. Tog hand om sin lilla brödkant, tvättade den och busade lite med den.

Sen åt hon upp den. 

!

Av Mia - 8 mars 2011 09:19


Folk som har konstig näsa borde inte ta egobilder i fel vinkel, så att näsan ser ännu konstigare ut. 

Av Mia - 8 mars 2011 08:54


Jag har fortfarande inget bete till min och Jennys hästar. Alla andra har bete till sina. Vi är två stycken, av tio, som inte har, eller har lyckats snylta in oss på, något bete. Jag letar och letar. Fick ett erbjudande, men det var släpp endast 28e maj, och det är alldeles för tidigt. Stallet är nämligen stängt fyra veckor juli/augusti, och börjar hästarna falla ur - vilket de troligen kommer göra - så vill vi ha möjlighet att plocka hem dem. 


Jag har skickat iväg tre mail nu i alla fall. Ett i Häckeberga, ett i Genarp och ett i Vellinge. Annika skulle också kolla ifall hennes mamma visste någon som kunde erbjuda bete. Håller tummarna. 


Nu ska jag ut och titta på Titan i lina och se ifall hältan är borta. Tumhållning på det också. Lindas häst Nagon kom in i vår hage medan Titan har varit halt, så vi ska släppa ihop dem idag i så fall. Spännande värre. 

Av Mia - 8 mars 2011 08:38


Min cheescake blev ful och platt. Tror jag borde skaffa en mindre form.

Jag vill till IKEA nuuuuu!! Fast vi snackade om söndag tror jag? Ojoj, då måste jag rensa mitt skrivbord. Här är alltid en sån massa skit. Mina WoW-skivor behöver kanske inte stå framme? Inte de andra CD-skivorna heller för den delen, eftersom jag inte har någon fungerande CD-läsare i min dator och - som Lito sa - vi lever faktiskt 2011. För det första så finns det spotify, torrentsidor och youtube. För det andra så måste vi leva ut tekniken till max, eftersom vi faktiskt kommer att dö nästa år. Eller?


Ikväll kommer Annica och Hannes hit, och vi ska kränga så jeeewla mycket pannkakor och semlor. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards