Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Mia - 22 mars 2011 23:09


Har nu beställt ett nytt bett på hööks hemsida. Ett tredelat eggbett, eftersom jag inte får rida på mitt raka på tävling. Ska bara beställa licensen också, sen jävlar ta mej är det slutshoppat för denna svensk. Det ska hållas i pengarna och vändas på vartenda korvöre. Skulder ska tillbaka också. Så det så.


Startavgift till tävlingen kan väl vara bra att betala också iofs.....

Av Mia - 22 mars 2011 22:37


Antar att det inte är någon hemlighet att jag klarade min uppskrivning.  (Förutom för mina föräldrar som klart och tydligt uttryckt att de inte vill veta förrän jag klarat allting, eftersom de inte kommer kunna jobba pga nervositet.)

Eftersom jag är en tönt så var jag sjukt nöjd när jag kom in i rummet och blev tilldelad dator nummer 7 - Titans boxnummer och mitt, som kräfta, officiella turnummer. Dock blev jag smått kallsvettig när jag insåg att frågorna inte var utformade på samma sätt som dem i proven på körskolan. Fick tillfällig blackout, men klarade ändå provet med 61 rätt. Överglad. Vet att det egentligen är en skitgrej, men det är faktiskt stort för mej. Jag har hållit på med det här jävla körkortet i tre år, och min mentala ohälsa har alltid på något vis kommit ivägen så fort jag börjat bli redo för att boka uppkörning. 

Nu har jag hälften kvar bara.


Körlektion 07:15 imorrn. Win? Nej. Sen jobba. Sen åka till Ikea med mamma och pappa och byta den skitta hyllan som blev fel. Hade behövt sova torsdag morgon, men då kommer Magnus och bytar skor på hästapålle. Sen stallet igen på kvällen och ta hand om nybörjargruppen. Jobba tidigt på fredag, sen KB på kvällen/natten. Dressyrlektion lördag morgon, sen ut och kolla bete med Jenny på eftermiddagen. Sen ......... lär jag vara en död person. Då ska jag bli omhändertagen av mitt gull på lördag kväll. Yay! Då är det dessutom Earth Hour!

Av Mia - 22 mars 2011 09:16


Okej, jag visste att jag skulle vara nervös, men det här är ju löjligt. Det känns som att jag kommer spy vilken sekund som helst. Jag försöker verkligen trycka i mej en macka, men det går inte särskilt bra. Kanske inte skulle tagit den där extra dosen hostmedicin inatt? Det kanske är det som spökar ?


Nu ska det bli intressant att se hur det går att sminka sej med tejpade fingrar. Sen går bussen. HILFEE!!!

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards