Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Mia - 24 mars 2011 15:45


Jag funderade över något. Det var alldeles säkert totalt ointressant egentligen ... Eftersom jag inte kan komma vad det var. 


Lönt? 


Omg så söt min pojkvän e btw, som sa att jag ska få en prinsessbakelse av honom ikväll, eftersom jag är hans prinsessa. 

Jag ska komma ihåg att inte bli arg när han glömmer min födelsedag.

(nej, inte ens "om" ...)

Av Mia - 24 mars 2011 15:02


Stort och otympligt bord. Allt i mitt sovrum går i vitt och svart (datorstolen undantagen) så det passade verkligen inte in.     


Nya bordet är myycket mindre, utan att bli för litet. Sjukt nöjd! 

 



Tack för hjälpen Annica ... ^^

Av Mia - 24 mars 2011 14:21


Det är väldigt ofta väldigt svårt att komma ifrån stallet i tid. Var där klockan nio, kom hem för en liten stund sen, och ska dit igen vid fem. 

Hovslagaren var där imorse, sen stod jag och pysslade rätt länge med Titan innan jag väl gick ut för att rida. 

Pålle gick jättebra idag,  vi var rätt trötta båda två framåt slutet eftersom det var varmare i ridhuset än det varit på mycket, mycket länge. Fick till och med till galopperna hyfsat bra, det är vår stora svaghet. Särskilt min, eftersom jag gärna blir för aktiv i galopparbetet för att kompensera min svaga sits. Titan blir inte glad då. Alls. 

Fick dessutom en trevlig aha-upplevelse. Han brukar stå emot bettet lite i ökningarna, men beror på att jag blir för stark. När jag är rädd att han ska tappa formen i ökningen så håller jag lite extra, men det behövs ju egentligen inte. Har han bara en stadig form, så håller han den i ökningen utan förändringen i handen. Såklart! Borde ha kommit på det för länge sen, men har gjort det ganska undermedvetet. Så idag blev det stadiga och fina ökningar utan tjafs. Yes!


  Gammal bild, massa kärlek <3

(Typ 4 år sen?)

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards