Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Mia - 14 mars 2011 23:17


Jag har huvdvärk och känner mej förkyld. Men jag är inte snuvig, så jag tänker att allt snor kanske har fastnat i hjärnan istället, och det är därför jag har så ont i huvet? 


Det är ju inte spänningshuvudvärk i alla fall, eftersom jag fått akupunktur i axlarna och nackfästet idag. Är nog sjuk, helt enkelt - känns att det är ömt i lymferiet också. Fy, stackars mej. Nu ska jag klunka vatten och sova.


PS. Det blev inget skrivbordpusslande idag. Det hade nog ändå bara blivit helt fel eftersom är så soggig i huvet. Vi ser imorrn. 

Av Mia - 14 mars 2011 23:09


Bild på de fula ellos-handdukarna. Lägg då till att kvalitén är riktigt sunkig. Men det gör inget, eftersom jag har bestämt att mitt badrum ska få en lila touch. Det här är ett stort genombrott! Har till och med köpt lila ljus och satt på fönsterkarmen. Letar nu lite halvhjärtat efter tvålpump och badrumsmatta. 


   Fick dessutom två till som var minismå, förmodligen ansikthanddukar eller nåt, de var prickiga som dem till vänster. 

Av Mia - 14 mars 2011 16:30


Handdukarna jag fick från ellos var riktigt fula. Men det gör inget, för de var gratis. Grymt störigt är dock att jag kom på att jag glömde min mobilladdare hos Lito. Jag har ändå tänkt köpa en extra, så det kunde jag ju gjort när jag ändå hämtade mitt paket på coop. Men nej. För jag skulle ju inte komma på det förrän jag precis kommit hem. 


Måste få undan grejer från mitt skrivbord, så jag och Annica kan pussla ihop det nya ikväll. Först ska jag nog ta och diska efter helgens fester, för det har jag varit alldeles för död för att orka ta itu med. Vet ju egentligen att det är snabbt gjort - särskilt eftersom jag har en ny diskborste/svamp med inbyggt diskmedel. Yeeeh! 


Håller dessutom på att få MONGOFETA spel på hundarna i den här trappen. De skäller konstant! Om man råkas andas i trappan så skäller de. Så fort de går utanför dörren så skäller de. Så fort de ser en annan hund skäller de. Eller en människa för den delen. Loppan håller också på att få spel. Hon blir galen när vi träffar dem ute, hon kan inte med hundar som skäller. Om vi träffar hundar som skäller i rastgården, så vill hon inte leka med dem. 

Av Mia - 14 mars 2011 13:55


Det har varit så mycket i helgen, med fester och Ikea och betesroadtrip, att jag somnade tio över tio igår kväll. Jag och Lito skulle kolla på Despicable Me, men föll i däck båda två. 

Kiropraktorn imorse, det var hyfsat okej denna gången, men fick ändå sju nålar instuckna för säkerhets skull. Nackfästet, axlarna, sätesmusklerna och en i ryggen. I love akupunktur. 


Ska försöka fixa mitt datorbord idag. Hämta ut mitt paket från Ellos. Och jag har fått tid till min jävla uppkörning också, så awesome. Kommer va så äckligt nervös nu fram tills dess. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards